fredag 3. juli 2009

OWEN TIL manu, BUT WALK ON, WALK ON

Hva er det som skjer, Michael Owen til Manu. Det er sannlig ikke lett å være Liverpool fan om dagen. Å høre at Michael går til Manchester er vel like overaskende som å finne ut at nissen virkelig fins. Ca like provoserende som om bin laden hadde danset cha cha cha på ground zero, og like drepende som om DDE skulle underholdt en hel kveld klunkende på gamle hits ( eller det er kanskje værre). Livet jeg prøver å leve gir meg i utgangspunktet ikke mulighet til å hate, men nå er jeg utrolig close. Dette er rett og slett pyton . Trolig det værste som kunne skje. Benitez har fått en stygg ripe i lakken og det er ikke bare meg.I JUST CANT BELIVE IT, BUT WALK ON

4 kommentarer:

ElinSire sa...

*ler*
Jaja, livet er hardt og brutalt! Uffamei...

:) sa...

NISSEN FINNES! Slutt å spre slike usannheter!

PostcardNorway sa...

sorry Tone, urasjonelle tider

Anders sa...

Jeg ler bra nå Ronny:)

For en møkkaspiller. Håper han brekker begge beina i møte med Caragher. Han er så liten den mannen der at det lange gresset på Old Trafford vil kile'n i stussen....:)

Litt tragisk egentlig, men Liverpool ville jo ikke ha ham.