tirsdag 28. juli 2009

Madonna -queen of pop-

Endelig tok Madonna turen til Norge. Hadde vært utrolig stas og stått på Valle Hovin i kveld. Mye bra låter og bra dans. Må bare innse at jeg ikke fikk billett
denne gangen. Dette er en artist som har fulgt meg siden jeg var 10 år. Har sinnsykt respekt for hva denne artisten har fått til. Hun er noe av det mest komplette man kan finne i artist verdenen. Hun er sanger, danser, koreograf, låtskriver, tekstforfatter, produsent, moteikon, trendsetter og ikke nok med det, en bein hard forretningskvinne. Jeg tar av meg hatten. Neste gang jeg hører noen som sammenligner henne med Britney Spears eller annet rask skal de få buksevann. Sammenligningen er vel omtrent like nyansert som og sammenligne herre og dame fotball.

2 kommentarer:

Kjetil sa...

Kan ikke få sagt hvor enig jeg er Ronny. Altså når det gjelder dame- og herrefotball. Tror det må være noe med antall «baller» på banen å gjøre …

Linda sa...

Var en del innom på jobben å kjøpte gummistøvler til konserten... :) VAr nok en regntng opplevelse, men en opplevelse like fult! Hadde vært moro å være der!