søndag 2. august 2009

Liverpool - lyn

Liverpool er på nytt ventet til Norge. Dette for andre året på rad. Har fått tak i biletter og gleder meg som en unge. Dette blir helt rått. Kan man ønske seg mer ? Ja det kan man faktisk som feks se Manu rykke ned, Chelsea brenne opp eller arsenal forsvinne opp i de flotte kanonene sine og fyre av. Men uanasett er det 3 uker igjen til premier leauge start. Det er som julekvelden for meg og som sagt Liverpool kommer til onsdag og alt er bra. Livet er herlig

5 kommentarer:

Anonym sa...

Detta blir rått, gleder meg

ElinSire sa...

Min kjære gleder seg som en unge han også :) Håper virkelig dere får valuta for pengene og at det blir en opplevelse! Moro at Liverpool kommer hit :)

Takk for i helgen forresten, det var koselig :)

Kjetil sa...

Morsomt at du kommenterer dine egne poster Ronny!

PostcardNorway sa...

Hvis ikke får jeg ikke komentarer.

Anders sa...

Konge med Liverpool-tur da.

Det blir moro, gleder meg med dere:)